Saturday, November 6, 2010

Lori milo zaman skolah...

Minum milo anda jadi sihat dah kuat!!! Ha, korang ingat lagi tak zaman kita skolah dlu ada lori milo datang kat skolah, bagi minum free? Ingat? Agak-agaknya skrang nie ada lagi tak yek? Sungguh, air milo yg datang dari lori tu memang sedap giler.. Aku tak tau apa yg dicampurnye sampai rasa nak beratur skali lagi.. Order milo ais kat kantin n bancuh kat rmh pun takkan sama la rasa dengan yg dari lori tuh.. Bila kenang semula, lawak betul.. Sanggup beratur panjang semata-mata nak dapatkan segelas kecik air milo.. Beratur tengah panas plak tuh.. Memang sedap la...



sumber : google

Bila dah tua nie, takde kisah sangat dah nak minum milo.. Milo mahal wehhhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...