Saturday, November 20, 2010

Laki i GAY!

I dah kawin tapi masih dara.. betul suami i tak pernah sentuh i.. Kesian kan? Kalau aku yang cakap macam tu, memang la penipu.. Dah ada anak sorang weh.. Dan yang penting, suami i BUKAN gay.. 


Aku terbaca kisah sorang ahli perniagaan wanita yang dah 6 tahun kawin tapi masih lagi anak dara berikutan suaminya yang gay.. Ye, bernafsu pada kaum sejenis.. Kejam kan? Seksa batin si isteri, camne nak ada zuriat? Hadoi, macam-macam hal la orang zaman skrang nie.. Tujuan kawin mungkin nak tutup mata orang ramai, cover line la tu kan.. Kononnya dia lelaki tulen, jantan..


Berita penuh boleh baca kat sini AKU MASIH DARA...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...