Thursday, November 11, 2010

Journal utk dia......

Aku tak punya harta yang dapat aku tinggalkan utk anak aku
Hanya mampu memberi sepenuh kasih sayang
Perhatian, didikan dunia akhirat
Takpela, korbankan kerjaya sementara waktu
Biarla aku didik n besarkan amanah Allah ini dengan tulang empat kerat
Selagi mampu, selagi berdaya.. InsyaAllah

Oleh sebab aku suka ngadap benda alah blog nie
Aku dah create satu blog khas utk anak aku
Journal utk amal khalisah
Kalau beranak satu lagi akan datang
ada la jugak blog utk dia..
Nak menulis diari, aku memang malas..
Zaman dah canggih, selagi boleh sumbat kat blog, aku sumbat jek...

Aku harap suatu hari nanti anak aku dapat baca
Tau macamana kasih sayang mommy ngan daddy
Kisah perjalanan hidupnya
yang aku rasa sangat-sangat bernilai utk dia
Wan Amal Khalisah, KAU ANUGERAH TERINDAH


4 comments:

iela said...

shoommeelll baby.. tak sabar nak tunggu baby lam perut ni kuar gak :P

...mommy jue... said...

mommy to be la nie ek? congrats ye.. semoga semuanya selamat.. hehe.. =)

...mommy jue... said...
This comment has been removed by the author.
...mommy jue... said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...