Friday, November 26, 2010

Jom pegi gym!!

Untuk mereka yang bergaji besar dan tak tau nak perabih duit kat mana, bolehla pegi gym dekat sebelah rumah aku nieh.. Makcik pakcik adik abang yang mana bercita-cita nak kurus dan terlebih mampu, datang la gym nie.. Jadi members..


Owh, 5th December nanti ada 4th anniversary party.. Macam-macam la aktiviti yang diorang buat.. Aku pernah la masuk fitness center nie, memang best!! Kelasss u ollsss... Korang tengok la sendiri kat http://www.tlsfitness.com

Bagi yang tak berapa nak mampu pegi ke gym macam makcik, moh la ikut aku jogging kat taman  Bangi nie.. Percuma jek.. Memang berbaloi-baloi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...