Friday, November 19, 2010

Hati-hati dengan 'SI TONYOK'

Si tonyok gelaran utk makhluk nie.. Ba alif ba ya.. Atau nama manjanya khinzir.. Kita nie kadang-kadang kalau beli barang keperluan tak kisahla makanan ke pakaian, kasut, beg dan macam-macam la, tak denya nak tengok nak teliti.. Asal cantik, asal murah, main beli je.. Harap lepas nie ada yang lebih berhati-hati masa membeli.. 


pada kasut atau handbeg atau apa-apa barangan kulit


pada kasut...

kalau nampak kod nie, jangan beli.. hati-hati..
bawa kanta pembesar dan senarai nie kalau pegi shopping

ha, si tonyok nie plak...

kembang tekak makcik nieh, cukup-cukup.. takmo dah nak cite lebih pasal si tonyok nie.. Korang la baca kemudian cite semula kat makcik yek..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...