Saturday, November 20, 2010

Happy birthday abdul rahman!!

Hari nie anak aku dah 10 bulan.. Dan hari nie jugak birtday adik aku yang ke 9 tahun.. Ye, adik aku kecik lagi.. Malam tadi call mama aku, kononnya nak wish birthday kat dia.. Tapi mama cakap dia tido la plak.. Tak sihat, batuk-batuk ngan sakit badan.. Beralih tahun la tu.. Kesiannnn... Pagi tadi call, dia dapat handfon.. Bukan baru pun, hp lama mak aku bg kata dia.. Suka sangat la tuh.. Lagipun senang nak call kalau-kalau dia ddk kat rumah.. budak zaman sekarang nie panjang akal sket.. Risau jugak kan? Lepas call, aku kacau dia.. Sms.. satu perenggan yang aku hantar, sepatah dua je yang dia jawab.. Haish, perabih kreadit je awk nie dekman.... Hehehe... Okla, untuk dekman.. Along nak ucapkan selamat hari jadi, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. belajar rajin-rajin okeyh! Nanti along amik.. duduk sini satu bulann.... muahahahaha...


ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN  ABDUL RAHMAN AL-QUAISH
ALLAH SELAMATKAN KAMU
JENG, JENG, JENG...

adik-adik saya....
dekman harusla yang kemetot ituuu


dengan ingatan tulus ikhlas dari
kakakmu si pembuli tegar.. muahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...