Wednesday, November 3, 2010

Habis madu sepah dibuang...

Laptop aku 'merajuk'.. Kejap boleh guna, kejap tak.. Hubby aku kata nak kene format semula.. Yela, dah lama tak servis.. Seingat aku tak penah kot.. Huish, sentimental value nie.. Kalau tak kerana laptop yg banyak bjasa nie, tak jumpanye aku ngan laki aku nie ha.... Sayang giler... Laptop nie la peneman suka duka aku sebelum ada anak... Walaupun skrang dah ada anak, aku masih lagi 'bkawan' dengan minah laptop nie.. Kekekeke...

Pagi tadi tengok tv ada cakap pasal netbook acer.. Price dalam RM1.2k.. Owh, sungguh cantik.. Nak kene kumpul duit dari skrang nie.. Tak pun nak tuntut dari encik hubby hadiah hari jadi.. Tak kisah la dapat 2 tahun lagi, janji dapat netbook..  Sungguh aku tamak.. Peti sejuk nak, nie netbook plak... Gedik...

Berangan tak salah, kalau itu membahagiakan.. Dapat ke tak tu lain cerita.. hehehehe....




*sumber : google..*


Orang kata kalau nak beli kete baru, jangan sebut masa dalam kete lama.. Nanti merajuk..
Klau laptop camne?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...