Thursday, November 25, 2010

Casa Impian vs Deco bersama Eric

Haku tak boleh tido.. Mata tak ngantuk sangat.. On laptop, on jugak tv.. Bukan apa, peneman malam-malam ari, at least kalau terbuka blog yang ada lagu masa BW nanti takde la aku takut sangat..


Tengok channel 104 - Casa Impian, cite lama, repeat semula.. Host Camelia dan sudah tentu designernya ialah Eric.. Tengok Eric masa nie, sangatla kurus okeyh, cakap pun lemah lembut sedikit teratur jika nak dibandingkan dengan Deco bersama Eric.. Nampak sangat la masa nie dia masih baru dan malu-malu kucing lagi.. 


Deco bersama Eric plak, Eric sedikit kecoh.. Banyak cakap n aktif la sket.. Kira ok la kan? Semangat sket orang nak tengok.. Aku tengok Eric cakap dalam Casa Impian nie, boleh buat mata aku ngantuk..


sumber : google..

p/s : Bila la Eric Leong nie nak datang rumah aku? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...