Wednesday, November 24, 2010

Cara membakar kalori terbaik dirumah..

Hah, nak kurus cepat? Tak payah telan pil kurus nie.. Duduk rumah pun boleh senaman.. Korang yang dah kawin n dah ada anak tau la macamana..



  • Jangan bagi anak naik walker, suh dia merangkak.. Pastu korang ikut sama merangkak.. -sure berpeluh, terbakar sket kalori kan?
  • Main kejar-kejar dengan anak kat rumah.. Anak aku tak boleh bjalan lagi, tapi dok ligat merangkak.. 
  • Anak merangkak bawah meja, aku pun ikut sama..
  • Main dengan anak, timang, guling-guling, ajar dia berjalan.. memang berpeluh.. Cuba la..
  • jangan pasang kipas kat rumah, aircond apatah lagi.. SAUNA...!!
Hadoi, penat dah aku nieh mengejar anak dara.. Tak penat ke nak?? Mommy tak daya..

p/s : oleh sebab tadi dah makan banyak kek, terpaksa la berkorban kan? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...