Sunday, November 21, 2010

Bila blogger kering idea..

Take a break jap.. Korang penah kering idea tak? Ada masa tak tau nak tulis apa.. Tak tau nak luahkan apa.. Aku sedang mengalami symtom-symtom kemalasan.. Lemau giler... Ye, biasanya weekend je aku macam nie.. Agaknye sebab dah program dalam otak, weekend hari untuk bersantai.. Bersenang lenang.. Masa untuk family..  So, bab-bab nak perah otak fikir apa nak tulis kat blog di 'pause' kan sementara..


Weekdays adalah hari otak berfikir, mencari idea.. Macam orang bekerja la juga kan? Sama la macam aku.. Cuma bezanya minggu lepas aku agak ligat 'meluahkan' segala terbuku dalam kepala otak di setiap entry.. Esok kembali menjadi pengasuh.. 


Ok, masa rehat dah tamat!! Aku nak sambung keje.. Bubur kacang the making.... Lama tak makan bubur kacang.. Kalau ada durian lagi masyuk kan? Ngidam la pulak.. sedappppp punyeeee......




p/s : ada bagus jugak kering idea macam nie, masa utk BW!

2 comments:

Penggoreng said...

nnt nk suh mummyjue jaga baby i jugak la hehehe.. tp 6, 7 tahun lagi la.. sebab blom kawen lagi hehehe

...mommy jue... said...

wahh, gataiii... kawin cepat2..rugi tau kawin lambat2.. Hehe.. boleh2, tunggu mommy buka nursery.. hehehe... terima kasih atas kunjungan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...