Monday, November 15, 2010

Apa kaitan dengan haku?

Tak lama lagi dah start cuti sekolah.. Yeay!! Apa kaitan dengan aku? anak kecik lagi, setahun pun belum.. Aku yang hover.. Gedik nak jalan-jalan, nak bagi sesak kawasan jek.. Actually cuti nanti ingat nak angkut adik-adik aku kat kuantan tu datang ddk dengan aku.. Sekali sekala berubah angin.. Yang tak sabar-sabar nak datang sudah tentula adik aku yang bongsu skali.. Tahun depan nak masuk darjah 4.. Tak sabar nak main dengan anak sedara (anak aku la) katanya.. hehehehe.. Ingat nak bawa dia jalan-jalan.. (Tapi sebenarnya aku yang lebih)




Kalau rasa nak tengok ikan, moh ke Aquaria KLCC...


AquazonePrice
yang nie aku yang ngidam nak pegi.. mesti jakun tengok ikan besor-besor..
tapi harga boleh tahan mahal.. kopak poket nie...

Ha, takmo ke Aquaria, kita jalan-jalan tengok binatang kat Zoo Negara..


Huish, harga boleh tahan mahal dah skang nie.. Dulu masa aku kecik-kecik bape hengget je.. hohohoho
rasa nak murah, kita pegi zoo melaka..                                                                                  
Category
Normal Price
Package Price*
Adults
(13 years and above)
RM 7.00
RM 5.00
Children
(5 years– 12 years)
RM 4.00
RM 2.00
Students in Uniform
RM 2.00
RM 2.00
Video Cameras
RM 10.00
RM 10.00

murahkan?? binatang sama jek...

Tapi kalau nak kira minyak, tol pegi balik.. Lebih kurang je kan??

Aku rasa, baik ddk rumah.. Duit tu boleh simpan, buat top up beli barang-barang sekolah adik aku.. Berjalan nie bila-bila boleh, tak semestinya cuti skolah nie kan? hangkut adik aku pegi Jusco, Tesco, Midvalley, KLCC.. Jalan-jalan naik komuter, LRT n STAR.. Mesti dia gumbira......... kan??

p/s : cadangnya nak sunatkan dia cuti nie.. alasan kukuh nanti, dekman kan baru lepas sunat.. Tak boleh jalan-jalan nanti bengkak.. Orang sunat kene ddk diam-diam kat rumah sebulan.. pantang.. kekeke.. Jahat kan aku?? aku sendiri tak bpantang.. Seminggu lepas bsalin dah merayap ke Jusco.. Gitu......

1 comment:

fairus said...

Jangan lupa melawat ke Melaka.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...