Wednesday, November 24, 2010

Apa cerita la kebun aku....

"Seronok kalau dapat tanah barang sebidang dua nie.. Boleh tanam macam-macam.. Bela ayam, tanam sayur.. Huish, seronok betul.."

Haku berangan.. Tak habis-habis berangan.. Dok siram pokok pun nak berangan jugak.. Duduk apartment nie mana jumpa tanah.. Yang ada cuma 2 pasu je.. Satu tanam pokok pandan, satu lagi pokok kunyit.. Nie la baru menjadi.. 

Arwah nenek aku kata, tangan aku panas.. Tanam apa pun tak menjadi.. Bela ayam pun mati.. Pokok apatah lagi.. Yang nie la baru nak hidup.. Mungkin tak panas dah kot tangan aku nieh, dah rajin basuh pinggan.. Suhu panas tu pun kurang.. Mungkin la kot.. hehe

p/s : duduk kat aparment nie, bercucuk tanam kat farmville je lah.. haishh.. apa cite la farmville aku agaknya.. lama tinggal.. semak samun dah kot...

gambar hiasan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...