Thursday, November 25, 2010

Aku minah rempit..

Suatu ketika, akulah minah rempit yang berjaya.. Kununnyeee... Start bawa motor masa darjah 6, dok heret motor honda kap lampu bulat arwah atuk aku punye.. Mula-mula berangan bawa motor, kayuh dengan kaki keliling rumah.. Kaki pendek masa tu..Pokok kelapa, pokok pisang, gate rumah kat kampung, seme aku dah langgar.. Mula-mula je camtu, lama-lama dah pandai.


Time cuti skolah, ddk kampung. Senang pagi-pagi kuar beli sarapan, beli ikan.. Malam teman arwah atuk g surau.. Cukup setakat merempit kat kampung je.. Makcik takde lesen motor.. Nama je cucu ngan anak polis, tapi jenayah tetap buat.. Muahahaha.. 


Semua tu cite masa aku budak-budak.. Bila dah ada kete, mak aku tak bagi amik lesen motor, risau orang tua tu kalau aku bawa motor.. Lagipun aku pompuan, tak sesuai katanya..


Agak-agaknye sekarang boleh lagi ke aku bawa motor? Teringin plak nak naik motor dengan suami, boleh peluk-peluk.. kuang3.. Kancil aku? tambat kat pokok je la.....

2 comments:

princess gaban said...

gengster kakak ni rupenye. hehe

...mommy jue... said...

shhh, jangan bgtau orang.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...