Thursday, October 14, 2010

Saya mau terbang.....

Aku nie teringin nak naik flight.. dah lama giler tak naik flight nie.. Huhu.. Agak2nya kalau naik flight skrang mesti aku jadi jakun... Hmm, sana sini orang dok perkatakan pasal tambang murah Air Asia.. Singgit je.. Tu tak termasuk tax n yang lain2.. takpela, yang orang nak adalah singgit bukan seratus ringgit.. Kalau campur tax pun baru bape je kene bayar.. Sudah jimattt... ye dak? destinasi mcam2 la, mura-murah.. Tapi aku frust, kenapa tak de flight ke kuantan? Terpencil sangatkah kuantan smpai 'dianak tirikan' Air Asia? Kesian la kami.. Kami pun nak balik kg naik flight macam orang lain jugak..... Ini tidak adil......!!! huh....
Hah, kalau korang nak pegi bcuti ke berhoneymoon ke, nak terbang booking la skrang.. Aku takmo, aku merajuk.... nak balik kuantan naik airasia!!!!!


sumber : air asia

p/s : air asia ada flight ke terengganu.. agak2nye kan boleh tak aku tumpang smpai kontan? pakcik pilot, turunkan sya kat tol gambang yek... kihkih....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...