Saturday, October 30, 2010

I'm pregnant!!

Owh, jangan percaya pada tajuk entry saya..
saya cuma berangan-angan sahaja..
Tapi kalau betul, syukur alhamdulillah..
saya suka..
Tapi kini saya tidak pregnant...

Owh, saya sangat rindu nak pegi ultrasound
Tengok baby dalam perut
Seronok mengandung, suami sayang lebih
semuanya dia buatkan utk kita..
Boleh manja lebih-lebih kat suami..
Itu semua pembawakan budak..

Saya rindu nak kene kicking dengan anak saya..
Walaupun skrang selalu kene kick..
Bila tengok parut operation
Rasa takut pulak
Tapi itulah.. Kuasa Allah...
Tak ada mak yang serik bersalin
walaupun sakit..
Allah Maha Kaya..

Bila difikirkan semula..
Takpela, tunggu 2 tahun lagi..
Bila anak saya dah besar sikit..
Boleh tolong jaga adik..

Sekarang dia tengah lasak..
Takmo amik risiko yang memenatkan diri..
Bila diri penat, mula nak moody
Tak baik utk kami..
Hmm, simpan je la hasrat sementara waktu nie
Tapi kalau ada, itu rezeki n saya terima dengan terbuka hati..

Takpela, saya nak besarkan anak saya sorang nie dlu
Nie amanah Allah.. Dia kecik lagi..
Segala kasih sayang tak berbelah bahagi
Hanya utk dia permata hati..
Didikan, perhatian, kasih sayang, belaian hanya utk buah hati mommy

Sampai masa nanti, diizinkan Allah.. kita kongsi dengan adik...


*sumber : google..owh, ini bukan perut saya.*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...