Thursday, October 14, 2010

Happy birthday mama...

14 Oktober, hari nie hari lahir mama.. Selamat hari lahir mama.. Btw, my mama n my husband berkongsi bulan lahir yang sama, tahun of coz la lain... Jadinya bolehla sambut skali.. Owh, susah jugak sebab jarak memisahkan kami.. Aku teringin nak buat birthday cake sendiri utk my mom.. Saya sangat teringin nak big hug my mom ketika ini... Cium pipi mama sambil wish birthday.. Of coz la mama suka sebab tahun nie mama dah bgelar nenek.. Dah ada cucu.. Weee.. Kira hadiah utk mama la kot.. Hehe..

Hanya doa mampu aku kirimkan dari jauh.. Dengan harapan agar mama di panjangkan umur, dikurniakan kesihatan yang baik, sentiasa mendapat rahmat Allah.. Mama seorang yang tabah n cekal.. Kuat semangat, tak pernah berputus asa.. Aku kagum dengan mama... Tak ada apa yang lebih aku harapkan di hari lahir mama agar dia sentiasa gembira menjalani kehidupan sehari-hari, jauh dari kami... Amin... Mama, i love u.....

Allah selamatkan Kamu
Allah selamatkan Kamu
Allah selamatkan Zaiton binti Yaacob
Allah selamatkan kamu...


i love u mama....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...