Tuesday, October 19, 2010

Blackberry

Sana sini orang dok pakai BB... Boleh dikatakan hampir keseluruhan la orang kita nie tengah dok menggila dengan BB... Aku nie pakai HP cikai je tapi sentimental value pada aku.. HP yang di wakafkan oleh laki aku setelah hp lama rosak.. Sape suh gatai bagi anak main? padanla muka kan? Kadang-kadang aku berangan jugak.. Kalau la laki aku nie tanya, 'syg, i ingat nak hadiahkan u BB utk birthday u nanti..' tak dapeknyeeee   aku memang tak teragak-agak utk menjawab 'Wahhh, BB? thanks laling tapi i takmo BB i nak peti sejuk... boleh i buat aiskrim banyak-banyak....' Untuk aku yang surirumah nie, baikla aku beli barang-barang yg lebih membawa manfaat pada aku.. Lain orang lain tastenye.... Ye dak??

*sumber : google *

2 comments:

~ yus ~ said...

Mommy Jue, tak dpat blackberry, dapat nokia c3 pun ok juga kan, rupa ada iras2 blackberry, tapi harga jauh lebih murah...

...mommy jue... said...

hehehe.. owh, saya takmo handfon.. saya mau peti sejuk jugakkk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...