Friday, October 22, 2010

Apabila botol bedak hinggap di muka ku.....

Owh, curi tulang ye mommy... Hakikatnye haku pura-pura tido bila budak nie buka mata (baru bangun tido) aku ingat dengan pura-pura tido nie boleh la si budak kecik nie sambung tido, tido lama sket.. Nampak gayanya tak menjadi, anak aku lagi tau yg mommy nie dusta..... Ha, anak2 sekalian, kalau nak kejut mak hangpa dari tido, meh ikut cara anak aku nie...

  • buat bising kat tepi telinga mommy.. gigit terus telinga pun takpe
  • tak boleh juga, korang pegi kat muka dia plak... cungkil2 biji mata, lubang hidung pastu kat masukkan jari kat mulut mommy -cis, dah korek hidung mommy pastu masukkan plak dalam mulut mommy yek...
  • haku masih lagi menahan gelak.. tepuk2 muka mommy sambil buat bising....
  • naik atas badan mommy pastu kiss mommy - membasahkan muka haku dengan air liurnyeee....
  • last choice, mommy tak bangun jugak, kita capai je la mana2 toys yang bdekatan, ketuk je kat muka mommy... Botol bedak pun boleh jugak.....
  • Akhirnyeeee berjayaaa, mommy saya sudah bangunnnn....!!!
Hadoi, nasib tak patah batang hidung aku nieh.. Bertuah punya anak & padanla muka aku kan.. Sape suh menipu? Rasakan.. Muahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...