Wednesday, September 1, 2010

PARAM? sedihhhhhhh...

Dari awal pose lagi aku dok terbaca status kawan-kawan FB, PARAM..PARAM..PARAM..
Boleh dikatakan tiap2 hari ada je la isu PARAM nie.. Param kat mana best? Aku nie mati-mati la ingat PARAM nie sejenis kuih.. Maklumle.. Zaman skrang nie nama kuih pelik-pelik.... Puas tanya pakcik google camne rupa kuih param tapi hampa.. takde pun.. Rupa-rupanya, aku ketinggalan zaman, PARAM yang aku dok ingat kuih tu rupanya singkatan untuk PASAR RAMADHAN..... derrrrrrrrr...... Sedihhh.... Pergi pasar ramadhan pun jarang... camne nak tau.... Aku tanya laki aku, "abg tau tak PARAM tu apa? " Laki aku dengan tenang je jawab "Tau, pasar ramadhan.." Lagi sedihhh... Kenapa aku sorang je tak tau nokkkkssss........

4 comments:

naniE said...

hehe..xper, xper..saya pun baru tau lepas baca entry jue ni..hihi..tenkiu for sharing the info..hehe..

...mommy jue... said...

hehe.. ada geng rupanya..
kesian kan kat kita?
tapi takpe.. kita belajar benda baru..
learn a word a day....

Anonymous said...

noor

huhu...ako pun baru tau jue lepas bacer ko nyer blog nier...sian kat ako gaks...dh abis pose baru tau PARAM tue aper...

...mommy jue... said...

sedih kan? aku ingat aku jek yg tak tau.. rupanya ada jugak yg tak tau.. hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...