Monday, August 23, 2010

Terlajak perahu boleh diundur....

...Terlajak tido tak sahur la jawabnya.... Waaa.. ntah apa yang memenatkan kami semalam smpaikan tak sedar langsung nak bangun sahur... Buka mata, mak aihhh dah cerahh!!! Last makan masa bbuka semalam, perut aku nie dah berkeroncong.. Masa bagi anak makan anak, tengok nestum dia pun aku dah terliur.. hahaha.. sabar je la.. Takpela, takkan aku nak bbuka plak kot.. rugi woo, nak ganti lagi.. Sian kat my hubby je.. harap2 dia tak gastrik arinie.. Nak tunggu encik suami balik baru la dapat masak.. Kepala gas takde lagi nieh.... Sabar jela... Oleh sebab ari nak hujan, baju tak dapat nak basuh.. So, ddk diam2 dalam rmh, tgk tv takpun tido................. nikmat tu tapi makhruh....

2 comments:

. . . h u s n a . . . said...

selamat berpuasa.

...mommy jue... said...

selamat berpuasa buat awk juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...