Thursday, August 5, 2010

tak kenal maka tak cinta...

Pagi tadi aku ngan husb bawa anak aku pegi klinik desa, ada check up n inject... cam biasa la, aktiviti bulanan.. Aku suka klinik tu sebab tak ramai orang sangat.. Actually bukan tak boleh nak pegi sendiri tapi memandangkan hp aku rosak, so tpaksala minta tolong husb bawakan sama.. Bukan apa, kalau sesat aku nanti camne? bukan boleh caya sangat aku nie.. mana aku nak gagau nak call husb? takmo dah ikut kete polis balik rumah.. malu weehhhhh..... Kat klinik tu ada ayam.. ada kucing.. Anak aku mana la penah tengok ayam.. Masa tunjuk kat dia pun, pelik semacam je muka dia.. Risau nanti anak aku tak kenal binatang.. Aku ingat zaman aku kecik dulu-dulu, asal balik kampung je mesti dapat tengok lembu, kambing, ayam, angsa.. Adala pengalaman kene kejar dengan seme binatang tu.. Habis pampers aku kene patuk ayam okeyh!! Sekarang nie? Anak aku nak tengok kat mana? Internet je la kot.. Kalau balik kampung pun, bukannya ada.. Rumah mak aku kat bandar okeyh! Rumah teres.. Tanah pun dalam pasu bunga je.. Mana nak ternak seme tu? Rumah mak mertua aku pun sama.. Haish... Nakk oi, kita ddk apartment, lagi la tak boleh nakkkkk.... Rasa-rasanya, kat zoo ada ayam tak? lembu? kambing? hmmm.... letih otak aku memikir.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...