Sunday, August 15, 2010

Mr Mommy in da house

Sejuk ati aku 2 3 ari nie.. Mr Mommy (laki aku la tu) rajin tolong aku.. Memandangkan kesihatan aku tak bape baik, dia la banyak tolong.. sangatla teruja kan? laki aku boleh buat keje2 nie rupanya.. cuma masak je la tak.. mujur juga bulan pose kan, takde la nak kene masak segala bagai.. masak utk buka puasa je la..  Aku bangun tido, rumah dah kemas, baju dah basuh tinggal tak sidai lagi.. dapur dah bersih, sinki dah kosong.. wahh, teruja.. happy.. anak pun encik suami yang uruskan.. dapatla aku rehat sketkan.. encik suami, terima kasih yek lalingggg.... nanti tolong lagi yek... love u lahh....

i love u two!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...