Friday, August 6, 2010

kisah cucu ngan atok

Malam tadi kitorang pegi maktab polis, amik ayah aku kat sana.. esok dia dah nak balik kuantan setelah 3 minggu kursus kat sini.. kiranya malam nie malam terakhir kat maktab.. since ayah aku call bgtau malam dia dia free, n minta amik sebab nak tengok cucu kesayangan dia sorang nie.. Mak aku confirm jeles sebab ayah aku dpat main dgn cucu.. Haha, mama.. sila la datang kajang lepas nie yekkk.. Mula-mula masuk kete, cam biasa anak aku dengan muka terkejut tengok muka ayah aku.. Camne atok blh ada kat sini?? Lama kelamaan baru mood dia ok semula.. Nakkk, atok datang dari jauh tu nak oiii..  Kitorang just pegi makan kat area bandar tun razak, pastu ke bandar sri damansara, jumpa adik aku plak.. Bukan selalu dapat bawa ayah aku jenjalan kat sini.. Bagi la peluang kat dia main dgn cucu, pegang cucu puas-puas.. Nak tunggu kitorang balik, lambat lagi la jawabnya.. Masa lepak dgn adik aku, saje2 nak nyakat adik aku yang bongsu, dekman, kitorang 3g dia.. Haaa, surela terkejut mat sentul tu.. Muka ketat je, jelesss... Hati meronta-ronta nak datang sini... Tunggu cuti sekolah yek adik-adik.. Esok atok dah nak balik Kuantan, nenek, makteh ngan maksu dah rindu kat atok.. hehe.. Since atok dah tau jalan, bawa la nenek skali datang sini.. Sekali skala berubah angin, apa salahnya......

p/s : seram dengar cite atok, pegi tengok mayat2 kene post moterm... ngeeeee........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...