Thursday, August 26, 2010

kalau macam nie la rupanya.......

Aku nie nak dikategorikan penggemar roti tu, takde la sangat.  Tapi kat rmh aku mesti ada roti.. Gardenia je.. Untuk emergency, kot2 malas nak masak, maka roti la aku rembat.. Aku saje menggoogle resepi roti.. Gedik nak blaja buat roti plak.. Tiba-tiba, aku ternampak la deretan gambar-gambar roti yang buat aku kembang tekak jap... Lepas nie memang aku puasa roti la untuk seketika... Korang layan je la eh..

**sumber dari google**

sedap ke dik?

hadoi, akak nie mesti penah keje unit forensik neh...

boleh nightmare aku nanti kalau dapat roti camnie

takmo cite dah, kembang tekak nie..

Sungguh, mereka sungguh berjiwa seni... takpela, bagi free pun aku tak ndak... aku tetap dengan roti gardenia aku tuh.....


4 comments:

kakyon said...

tengok pun dah loya tekak..

Cik Su said...

roti ke nie..uwekk

...mommy jue... said...

tula pasal... kembang tekak nie.. camne la budak tu blh selera eh...

...mommy jue... said...

yup, roti... klau ada kat msia nie agak2 ada ke yang beli?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...