Saturday, August 14, 2010

Dugaan ramadhan

Hmm, pembukaan ramadhan yang memang sarat dengan dugaan buat aku.. Memang betul-betul menguji kesabaran aku sebagai hamba Allah.. Sinus aku makin menjadi-jadi.. Bahagian muka dah terasa sakit.. Dahi kebas-kebas.. Kalau berdiri lama memang rasa nak pitam jek.. Aku rasa sampai masa utk aku terima rawatan nie.. Since beranak, tulang belakang aku sakit-sakit.. Betul-betul kat tempat bius masa operate aritu.. Mungkin tu punca sakit belakang aku kot selama nie.. Nak angkat benda berat, nak mop lantai pun kadang-kadang susah utk aku.. Sure sakit.. Amal Khalisah semakin semangat, mommy tak dapat nak dukung lama-lama nakkk...Sian kat mommy...

Ada benda lain yang merisaukan aku sangat-sangat ketika nie.. Betul-betul buat aku runsing.. Rasanya tak sesuai la aku nak share kat sini, personal kan.. Semua nie ujian dari Allah untuk aku kot.. Nak uji sejauh mana kesabaran aku melalui semua nie.. Sebelum nie lagi berat dugaan Allah berikan untuk aku n berjaya aku tempuh, takkanla dugaan macam nie aku tak boleh nak tabahkan ati, nak sabar kan?

Sakit itu penghapus dosa, banyak dosa aku nie........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...