Friday, July 9, 2010

malam yang dingin...

Alhamdulillah, hujan itu adalah rahmat dari Allah.. Malam-malam jumaat plak tu.. Memang seronok la utk tidur kan? Harus la aku tido lena malam nie... bertemankan anak dara aku yang sememangnya memerlukan cuaca yang dingin-dingin peti ais gitu.. Memandangkan aku dalam mood 'bercuti' or red allert nie, boleh la tido awal n bangun lambat... huhuhu.. Sangat la aku bersyukur sebab Allah turunkan hujan arinie, takde la panas sangat, kalau tak boleh masak daging aku nie.. Tapi yang syoknya, rumah aku nie boleh jadi sauna..! satu rumah okey... Otak aku dah beku, sedingin cuaca malam nie.. Amal khalisah pun dah merengek2 ajak aku tido.... Selamat Malam u olls...... zZzZzzZz......




p/s : entry tak panjang lebar sebab mata dah layu, sudah mula tersengguk2 menghadap laptop...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...