Saturday, July 31, 2010

doktor, saya nak MC!!!!

Owh, aku sangat kesian tengok husband demam.. Melepek je.. Boringnya takde teman nak bsembang, tido pun asing-asing.. Hubby demam since Tuesday lagi, pegi klinik, MC dapat, ubat dah makan tapi demam masih tak surut-surut.. Hari Rabu kebetulan my baby ada check up kat Hosp Ampang, harusla juga ke sana.. Alhamdulillah, my baby sihat.. Cuma ekzemanya saja yang perlu diberi perhatian lebih.. huhu..

Hari Khamis, hubby masih juga demam, badan makin panas, menggigil-gigil.. Kesian.... dapat lagi MC, ubat pun dapat juga.. Haish, camne nie? Hmm, ubat dah makan.. Kebah cuma sekejap, tapi lepas tu sakit semula.. Aku pun dah soksek nie, batuk pun dah start memecah suasana malam.. Aircond bilik aku? Mmg kami abaikan.. Amal Khalisah? Selsema je la... berhingus.. Tutup lubang idunggg yang tecikk tu.. Nak menyusu pun tak best kan cayangg? siannn...

Jumaat, masing-masing dah bangun lambat gara-gara makan ubat malam tadi.. Bagi peluang kat hubby rehat lama sket, biarla dia tido...takmo kacau.. aku angkut anak aku dok depan tv... Lepas makan, kami anak beranak pegi klinik area Bangi, tak larat la nak pegi Ampang... Jauh sangat.. Cuba klinik lain plak..Klinik Famili.. Harusla kami satu family yang tak sihat kan? hehe

takmo cite banyak, korang tengok sendiri ubat-ubatan kami...

ubat amal khalisah

ubat aku

ubat my hubby

Banyakkan? Aku nie dah la jenis yang liat nak makan ubat, skali dapat sebebannnn... padan la muka aku kan? telan je la...........................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...